Browsing by Advisor "Πατσίκας, Στυλιανός"
Now showing items 24-43 of 55
-
Καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι καινοτομίες στον τομέα του τουρισμού.Ως εκ τούτου η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια.Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τις καινοτομίες στον ... -
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Καινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Οι ξενοδοχειακές μονάδες σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από τον έντονο ανταγωνισμό, την παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αλλά τις συνεχείς αλλαγές εξαιτίας των νέων τεχνολογιών. Εντός αυτού ... -
Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ... -
Καινοτομίες στον αγροδιατροφικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Το θέμα που έχει επιλεχθεί προς ανάλυση είναι ο αγροδιατροφικός τομέας και οι καινοτομίες του. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στην Ελληνική οικονομία μέσω των αγροτικών προϊόντων. Αναφέρονται ... -
Καινοτομίες στον πρωτογενή τομέα και προγράμματα νέας επιχειρηματικότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο όρος «καινοτομία» αποδίδεται γενικά σε μια νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα, αποτελεί, όμως, μια «κενή» έννοια έτοιμη να προσλάβει το περιεχόμενο που η συνάρθρωσή της με άλλα στοιχεία της προσδίδει σε ... -
Καινοτομίες στον τομέα της ναυτιλίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)Η συγκεκριμένη εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει την εξέλιξη της ναυτιλίας από τα παλαιά χρόνια μέχρι σήμερα, τον 21ο αιώνα, στην Ελλάδα καθώς και την σημαντικότητα αυτού του τομέα. Επιπλέον, προσδιορίζει τον μεγάλο ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ... -
Κοινωνική επιχειρηματικότητα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της Κοινωνικής Οικονομίας και των Κοινωνικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, η παρουσία των κοινωνικών επιχειρήσεων και οι ... -
Κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας με θέμα «την κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα » είναι η τόσο κατανόηση των εννοιών και η παρουσίασης της τάσης αυτών των νέων μορφών επιχειρηματικότητας, σε εθνικό αλλά ... -
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Νέα επιχειρηματικότητα συνδεόμενη με καινοτομίες και νέες τεχνολογίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξηγήσει και να αναλύσει την έννοια της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και την σύνδεση αυτών με τις νέες τεχνολογίες. Η εργασία αυτή θα ασχοληθεί με την σύγχρονη επιχειρηματικότητα, ... -
Νεανική επιχειρηματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Για να κατανοήσουμε καλύτερα και σε βάθος το θέμα της νεανικής επιχειρηματικότητας και γενικότερα τον κόσμο των επιχειρήσεων, η εργασία χωρίστηκε σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια να οριστεί η ... -
Ο Βόλος και το Πήλιο ως τουριστικός προορισμός . Προοπτικές εξέλιξης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Ο θεσμός της χορηγίας στην Ελλάδα , κατά την διάρκεια της κρίσης, και εταιρίες που την εφαρμόζουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική κρίση, και να διαπιστώσει πιες είναι οι αλλαγές στις πολιτικές των επιχειρήσεων , και στο υπάρχον νομοθετικό σύστημα καθώς και η ... -
Οι μορφές απασχόλησης στον τουριστικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Σκοπός της διάλεξης αυτής είναι η μελέτη του φαινομένου του τουρισμού, έτσι όπως αυτός έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο αιώνα διεθνώς, και η ανάλυση της πολυπλοκότητας του φαινομένου αυτού. Συγχρόνως έχει ως στόχο να αναδείξει ... -
Οι συνεταιριστικές τράπεζες και η σημασία τους για την ελληνική οικονομία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή για τις Συνεταιριστικές Τράπεζες, τα βασικά τους χαρακτηριστικά, ο ρόλος τους και το θεσμικό και επιχειρηματικό τους πλαίσιο. Στο δεύτερο παρουσιάζονται οι μικρομεσαίες ... -
Οι τάσεις στον διεθνή τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του τουρισμού, τις μορφές του τουρισμού καθώς και του παράγοντες που συνέβαλαν στην εξέλιξη του τουρισμού. ...