Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Διαδίκτυο"
Αποτελέσματα 64-83 από 87
-
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ... -
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι υπηρεσίες γρήγορου φαγητού. -
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ... -
Πλατφόρμα παροχής εξατομικευμένου περιεχομένου πλοήγησης και πληροφοριών με αναγνώριση θέσης και επίγνωση κατάστασης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-06)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, μελετήθηκαν πλατφόρμες παροχής εξατομικευμένου περιεχομένου πλοήγησης και πληροφοριών με αναγνώριση θέσης και επίγνωση κατάστασης. Τέτοιες πλατφόρμες μπορεί να είναι είτε ... -
Πολυκαναλικοί δέκτες χαμηλής πολυπλοκότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-20)Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελεί η μελέτη των διαλείψεων μικρής κλίμακας που εμφανίζονται στις ασύρματες επικοινωνίες και η αντιμετώπιση τους με χρήση πολυκαναλικών δεκτών χαμηλής πολυπλοκότητας. Κατά ... -
Σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων - E.R.P.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-01) -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικού διαδικτυακού ιστότοπου για αξιοποίηση προσφορών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο προσέφερε στις επιχεφήσεις ένα νέο φάσμα δυνατοτήτων επικοινωνίας, διείσδυσης και ανάπτυξής του. Βασικός μοχλός ήταν οι τεχνολΟ'yικές εξελίξεις, με σημαντικότερη καινοτομία την ανάπτυξη ... -
Σχεδίαση και εγκατάσταση δικτύου για την κάλυψη μέρους των αναγκών του ενεργειακού τομέα και υποδομή σχεδίασης αντίστοιχης ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Το διαδίκτυο (Internet) είναι μία απο της κυριοτέρες μορφές επικοινωνίας, άλλωστε ο αρχικός σκοπός του ήταν για να καλύψει αυτές τις ανάγκες της κοινωνίας. Ομως τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε μια τεράστια βιβλιοθήκη ... -
Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05) -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Τηλε-επιτήρηση μέσω διαδικτύου ασύρματου συστήματος ελέγχου δονήσεων υψηλής ακριβείας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την τηλεξυπηρέτηση πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο για φυσικό κατάστημα χωρίς την φυσική παρουσία υπαλλήλων. Αυτό το πεδίο έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται με ταχύς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο ... -
Το διαδίκτυο των πραγμάτων και οι εφαρμογές του
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-21)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν σκοπό την καταγραφή των οφελειών που προκύπτουν για τον άνθρωπο, από τη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας του διαδικτύου των πραγμάτων και των εφαρμογών του, στην καθημερινή του ζωή. Το ... -
Το ένδυμα και οι παράγοντες διαμόρφωσης του
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο το ένδυμα και τους παράγοντες διαμόρφωσής του . Η εργασία είναι θεωρητική και αποτελείται, εκτός από την εισαγωγή, από εννέα κεφάλαια και τα συμπεράσματα. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα της πληροφορικής
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο, σχετικά καινούριος, χώρος του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και αναφέρονται τα βασικά στοιχεία που τον αποτελούν, εστιάζοντας παράλληλα στον τομέα της πληροφορικής και τη σχέση του με το ... -
Το κοινωνικό φαινόμενο του εθισμού της νεολαίας στην χρήση κοινωνικών δικτύων με συσκευές All in One - Οι επιπτώσεις της και η αντιμετώπιση του φαινομένου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Ο εθισμός στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο που αναδύεται τα τελευταία χρόνια καθώς αναμφισβήτητα ζούμε στην εποχή των social media. Η χρήση του διαδικτύου από τους νέους έχει αυξηθεί εντυπωσιακά. Με την ανερχόμενη τάση ... -
Τραπεζικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Μελέτη: τράπεζας Πειραιώς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)Ο σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να εξετάσει το ζήτημα των τραπεζικών υπηρεσιών μέσω διαδικτύου, σε ένα πλαίσιο όπου το διαδίκτυο αποκτά το ρόλο ενός νέου καναλιού διάθεσης των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών και ... -
Υλοποίηση ιστοσελίδας καταστήματος αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)