• Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
    • Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών 

      Παφίλη, Στυλιανή; Παφίλη, Ουρανία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)
      Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ...
    • Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο 

      Μαρκοζάννες, Ιωάννης; Φουρτούνης, Χαράλαμπος (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)
    • Το ένδυμα και οι παράγοντες διαμόρφωσης του 

      Χαροκόπος, Διονύσης (ΤΕΙ Πειραιά, 2011)
      Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο το ένδυμα και τους παράγοντες διαμόρφωσής του . Η εργασία είναι θεωρητική και αποτελείται, εκτός από την εισαγωγή, από εννέα κεφάλαια και τα συμπεράσματα. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά ...
    • Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Μουτσανά, Χρυσαφένια (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
      Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"