Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 17-26 από 26
-
Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα από το 1929 έως σήμερα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η πτυχιακή εργασία αυτή έχει σκοπό την παρουσίαση των αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που υπέστη το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας μέσα στον 20ο αιώνα αλλά και την ανάλυση των επιπτώσεων αυτών των αλλαγών. Το Ελληνικό ... -
Οργάνωση και διοίκηση και συστήματα χρηματοδότησης της εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-08)Η οικονομική κρίση επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τα δημόσια οικονομικά και την αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα οφείλουν να αντιληφθούν τις επιδράσεις της οικονομικής κρίσης και να δημιουργήσουν τα κατάλληλα ... -
Πολιτική και περιβαλλοντική εκπαίδευση. Προτάσεις για μια νέα προσέγγιση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-04-25)Η εισαγωγή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως επιστημονικό πεδίο στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, είναι γεγονός τα τελευταία 27 χρόνια. Η πολιτεία, μέσω της εκπαιδευτικής και περιβαλλοντικής πολιτικής που ασκεί, ... -
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού ρομποτικού βραχίονα με μνήμες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την εκπαίδευση και εξοικείωση των μαθητών και φοιτητών με την λειτουργία ενός αυτόματου ρομποτικού βραχίονα. Αντιπροσωπεύει τους ρομποτικούς βραχίονες που χρησιμοποιούνται στην βαριά ... -
Στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχεις ως βασικό στόχο την ανάλυση της στρατηγικής πάνω στην οποία βασίζεται και πορεύεται η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος γενικότερα αλλά και σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτή που βιώνει η ... -
Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)«Κάτοχοι γερής και ουσιαστικής παιδείας (Russell B. 1946) οφείλουν να είναι όχι μόνο οι φύλακες αλλά και οι άρχοντες οι οποίοι θα ρυθμίσουν τα εκπαιδευτικά θέματα και θα συμβάλλουν σε μια «ακριβεστέραν παιδείαν» των νέων ... -
Συγκριτική προσέγγιση των συστημάτων εκπαιδευτικής αξιολόγησης της Ελλάδας και χωρών του εξωτερικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τονίσει την αναγκαιότητα της ύπαρξης, αλλά και να περιγράψει τη σημασία που έχει η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα από την περιγραφή, ανάλυση ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ... -
Συστημική προσέγγιση για τον προσδιορισμό των παραμέτρων που επηρεάζουν την απόδοση της εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση των απόψεων των εν ενεργεία εκπαιδευτικών σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση της εκπαίδευσης. -
Τυποποιημένοι βιβλιομετρικοί δείκτες για την αξιολόγηση του διδακτικού / ερευνητικού προσωπικού ακαδημαϊκών μονάδων: εφαρμογή σε τμήματα μηχανολόγων μηχανικών της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-03)Βιβλιομετρική ανάλυση είναι η ποσοτική έκφραση ερευνητικού έργου, το οποίο έχει κοινοποιηθεί (δημοσιευθεί) στη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα. Παρέχει τη γενική εικόνα ενός συγκεκριμένου ερευνητικού πεδίου, όπως αυτή μπορεί ...