• Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης 

      Γκιώνη, Στυλιανή; Παγιαϊ, Γκλεντισιάνα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)
      Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία ...
    • Οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ. Μελέτη περίπτωσης Cosmos Bowling ΕΠΕ 

      Μαρκοζάνη, Ειρήνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ χωρίς όμως να σταθούμε μόνο σε αυτό. Θα γνωρίσουμε τις αίθουσες μπόουλινγκ που υπάρχουν στην περιφέρεια αλλά θα δούμε και την ιστορία ...
    • Οργάνωση και λειτουργία της Ap Moller Maersk Line 

      Σταματελοπούλου, Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2013-05)
      Στην εποχή μας καταγράφεται ολοένα και αυξανόμενη τάση στη μεταφορά φορτίων η οποία διαμορφώνεται από τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των εφοδιαστικών αλυσίδων ανά τον κόσμο. Η ανάπτυξη του containerization, δηλαδή της ...
    • Παρουσίαση της ICAP GROUP και της υπηρεσίας HR Outsourcing 

      Δουμάνης, Κωνσταντίνος - Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ICAP GROUP KAI TΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ HR OUTSOURCING» εκπονήθηκε από τον Κωνσταντίνο-Γεώργιο Δουμάνη, φοιτητή του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας ...
    • Πολιτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο: η περίπτωση της τράπεζας Πειραιώς 

      Στυλιανός, Δημοσθένης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-05)
      Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται σε ενέργειες επιχειρήσεων που αποσκοπούν στην επίλυση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγνωρίζουν την ευθύνη που έχουν απέναντι ...
    • Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Νέγρη, Αικατερίνη; Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-30)
      Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας Καρέλιας Α.Ε. 

      Σταματελοπούλου, Μαρία-Δήμητρα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Η εργασία αυτή αναλύει την καπνοβιομηχανία «ΚΑΡΕΛΙΑΣ» σε χρηματοοικονομικό επίπεδο, εξηγεί τις ιδιαιτερότητες της εταιρείας αλλά και του κλάδου του καπνού ως προς το λογιστικό της χειρισμό και τον τρόπο που αναλύεται. ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"