Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Ικανοποίηση πελατών"
Αποτελέσματα 23-28 από 28
-
Ο βαθμός ικανοποίησης ατόμων τρίτης ηλικίας που/οι οποίοι χρησιμοποιούν Δημόσιες Υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας: η περίπτωση της τρίτης ηλικίας του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-20)Η Τρίτη Ηλικία αποτελεί μια ιδιαίτερη πληθυσμιακή ομάδα, σημαντικά αυξανόμενη με ανομοιογενή γνωρίσματα καθώς και αυξημένες προκλήσεις και ανάγκες. Είναι σαφές ότι μεταξύ των ηλικιωμένων υπάρχουν έντονες διαφορές κατά ... -
Οργάνωση και διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ. Μελέτη περίπτωσης Cosmos Bowling ΕΠΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης μπόουλινγκ χωρίς όμως να σταθούμε μόνο σε αυτό. Θα γνωρίσουμε τις αίθουσες μπόουλινγκ που υπάρχουν στην περιφέρεια αλλά θα δούμε και την ιστορία ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, ... -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ... -
Το τμήμα υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αξιολόγησης της εκτίμησης του πελάτη για την ποιότητα των υπηρεσιών του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Η συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ...