Browsing by Keyword "Καταναλωτές"
Now showing items 17-24 of 24
-
Ικανοποίηση καταναλωτών ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ειδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου, έχει συμβάλλει ιδιαίτερα στην εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνάμα η έντονη εργασιακή καθημερινότητα, έχει ωθήσει μεγάλο όγκο καταναλωτών που ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες, ... -
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ... -
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη έχει αναδειχθεί την τελευταία δεκαετία σε σημαντικό ζήτημα διαβούλευσης στη διεθνή πολιτική και επιχειρηματική σκηνή και αποτελεί ένα νέο ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας και μελέτης στα κορυφαία ... -
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ... -
Πράσινες επενδύσεις / Αξιολόγηση από την πλευρά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι οι πράσινες επενδύσεις, εστιάζοντας στην παράμετρο της κοινωνικής τους αποδοχής. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα πηγάζει από την τρέχουσα οικονομική ύφεση, το ... -
Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-05)Είναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές ... -
Συμμέτοχη της κοστολόγησης στην διαδικασία τιμολόγησης των προϊόντων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την συμμετοχή της κοστολόγησης στην διαδικασία τιμολόγησης των προϊόντων.Ειδικότερα η κοστολόγηση προκειμένου να ολοκληρώσει τον βασικό της σκοπό θα πρέπει να ενημερώνει άμεσα την ... -
Τουριστικά καταστήματα. Καταστήματα Αργυροχρυσοχοΐας. Η περίπτωση της Πλάκας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εφτά κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το εισαγωγικό και εισάγει τον αναγνώστη στο θέμα και το περιεχόμενο της εργασίας. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τον ελληνικό τουρισμό, ...