Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Κοινωνικά δίκτυα"
Αποτελέσματα 18-24 από 24
-
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Οι έφηβοι σαν μελλοντικοί «ηλεκτρονικοί» καταναλωτές. Μελέτη της συμπεριφοράς των εφήβων στο περιβάλλον του διαδικτύου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Ο σκοπός, αυτής της εργασίας ήταν να εντοπίσει και να καταγράψει τις συνήθειες των νέων στο περιβάλλον του διαδικτύου, να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι συμπεριφέρονται απέναντι στα digital marketing tools, καθώς ... -
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ... -
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Σχεδίαση εμπειρίας χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα τη Σχεδίασης της Εμπειρίας του Χρήστη σε ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα (User Experience Design). Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιους κανόνες και αρχές σχετικά με τη σχεδίαση γενικά ενός ... -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...