Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκα προϊόντος"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28)