• Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών 

      Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ...
    • Η πράσινη επιχειρηματικότητα και ρόλος των τραπεζών. Περίπτωση: Τράπεζα Πειραιώς 

      Μπαρούτα, Σταματία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Τις τελευταίες δεκαετίες οι επιβλαβείς επιπτώσεις της αλλαγής του κλίματος γίνονται ορατές με ολοένα μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση παγκοσμίως. Οι προσπάθειες για την αντιμετώπιση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής ...
    • Πράσινο μάρκετινγκ 

      Γιαννοπούλου, Μαρία; Παπαδοπούλου, Αργυρώ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-29)
      Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί ...
    • Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων 

      Αθανασοπούλου, Ευθυμία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-21)
      Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"