• Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
    • Το λογιστικό γραφείο και η εφαρμογή της λογιστικής στις τουριστικές επιχειρήσεις 

      Βούρος, Στυλιανός (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η λογιστική είναι η κατά εύληπτο τρόπο και σε χρηματικές μονάδες τεχνική της καταχώρησης, ταξινόμησης, και συνοπτικής παρουσίασης συναλλαγών και γεγονότων, που είναι κατά ένα μέρος χρηματοοικονομικού χαρακτήρα, καθώς και ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"