Now showing items 2-7 of 7

    • Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα 

      Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
      Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
    • Καταναλωτική - αγοραστική συμπεριφορά, Η περίπτωση των Σπετσών 

      Ζησιμοπούλου, Πανωρέα; Σταύρου, Άννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03)
      παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την "Αγοραστική/ καταναλωτική συμπεριφορά. Η περίπτωση των Σπετσών" Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αγοραστικής/ καταναλωτικής συμπεριφοράς ...
    • Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης. Η περίπτωση της Καλαμάτας 

      Σκούρτα, Θεώνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-27)
      Είναι γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί την «ατμομηχανή» της ελληνικής οικονομίας και τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Σύμφωνα άλλωστε με την άποψη πολλών οικονομολόγων και ανθρώπων της αγοράς ο τουρισμός και η αγροτική ...
    • Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης: η περίπτωση της Ικαρίας 

      Νιουνιούσκου, Βασιλική (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)
      Ο τουρισμός είναι ένα φαινόμενο που επηρεάζει σημαντικά την οικονομία ενός τόπου, το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Η χώρα μας είναι ένας πολύ διαδεδομένος προορισμός και ο τουρισμός ένας από τους βασικούς πυλώνες της ...
    • Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα 

      Αργυροπούλου, Βασιλική (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)
      Ως κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, ο τουρισμός παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον καθώς έχει ποικίλες διαστάσεις, οι οποίες δεν αφορούν αποκλειστικά στον οικονομικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι επιδράσεις του καλύπτουν ένα ευρύ ...
    • Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"