Browsing by Keyword "Τουριστικές επιχειρήσεις"
Now showing items 2-10 of 10
-
Η δομή και οργάνωση της λογιστικής διαδικασίας και η λογιστική πληροφόρηση στις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-11-27)Στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που ζούμε σήμερα, όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λειτουργήσουν σε ένα πολύ ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Η ραγδαία αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος σε παγκόσμιο, ... -
Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης: Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Ελλάδα, επί αρκετές δεκαετίες, αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες τουρίστες από το εξωτερικό, ενώ τις τελευταίες δεκαετίες, παράλληλα με την οικονομική ευημερία, είχε γνωρίσει άνθιση και ο εσωτερικός τουρισμός. Μεγάλος ... -
Λειτουργία τμήματος οροφοκομίας ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02) -
Ο διοικητικός έλεγχος των τουριστικών επιχειρήσεων - Η περίπτωση του νομού Πιερίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-24)Η εργασία αυτή πραγματοποιείται στα πλαίσια του μαθήματος της Πτυχιακής Εργασίας του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων/Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας. ... -
Παρακολούθηση βιβλίων σε τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και την θέση της λογιστικής στον τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Ο τουρισμός είναι από τους πιο διαδεδομένους τρόπος ψυχαγωγιας στον Δυτικό κόσμο ενώ παράλληλα αποτελεί μια πολύ μεγάλη βιομηχανία και σημαντικότατη πηγή εσόδων για την Ελλάδα. Η εργάσια αυτή ασχολείται με τον αντίκτυπο ... -
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ... -
Τουρισμός και ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Κύπρο. Η περίπτωση της τουριστικής επιχείρησης AmathusTravel
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Όπως προκύπτει από την Ελληνική αλλά και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι αυτές οι οποίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των τουριστών. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ... -
Τουριστική ανάπτυξη της Άνδρου μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Ο τουρισμός είναι μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες σε παγκόσμια κλίμακα. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί τον σημαντικότερο ίσως κλάδο της ελληνικής οικονομίας. Η τουριστική προσφορά συνίσταται από τους πόρους που ...