Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Τουριστική ανάπτυξη"
Αποτελέσματα 42-48 από 48
-
Προοπτικές ανάπτυξης τουρισμού σε προστατευόμενες περιοχές
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-02)Με την πάροδο του χρόνου παρατηρείται μία συνεχόμενη προσπάθεια από διάφορους φορείς να προστατεύσουν το περιβάλλον, όμως αυτό το έργο δεν παύει να αντιμετωπίζει παρεμβολές από την ακατάπαυστη εκμετάλλευση του ... -
Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού (περιηγητικού, αθλητικού και θρησκευτικού) στις Κυκλάδες μέσω του διαδικτύου: μια μελέτη περίπτωσης για το νησί της Ίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Η Προώθηση του Εναλλακτικού Τουρισμού στο νησί της Ίου (Περιηγητικού, Αθλητικού και Θρησκευτικού), με τη δημιουργία ιστοσελίδας για τα μονοπάτια -
Στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικών προορισμών Η περίπτωση της Χερσονήσου Ηρακλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο του στρατηγικού σχεδιασμού τουριστικών προορισμών, ως φαινόμενο και απαίτηση της σύγχρονης τουριστικής ανάπτυξης, ενώ το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται στο παράδειγμα της ευρύτερης ... -
Συγκρότημα τεσσάρων τύπων παραθεριστικών κατοικιών στη Σαντορίνη με έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας και σεβασμό στην παραδοσιακή αρχιτεκτονική
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη βελτίωση των μεθόδων μέσω των οποίων μπορεί να προβλεφθεί η σεισμική συμπεριφορά των δομημάτων, με τη βοήθεια των κατάλληλων προγραμμάτων και αναλύσεων. Αυτές οι ... -
Συμβολή της λειτουργίας της επιχείρησης <<AEGEAN AIRLINE>> στην ανάπτυξη του τουρισμού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019)Ο σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας, εγγυείται στην καταγραφή και παρουσίαση των απαραίτητων στοιχείων που αφορούν την συμβολή της λειτουργίας της επιχείρησης <<Aegean Αirline>> στην ανάπτυξη του τουρισμού. ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.