• Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα 

      Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
      Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο ...
    • Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός 

      Παντοσίτη, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-15)
      Ο τουρισμός αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο αφού η φύση της κοινωνίας όλων των χωρών και τον αναπτυγμένων και τον πιο προηγμένων έχει μεταβληθεί από παραδοσιακή κοινωνία παραγωγής υλικών σε κοινωνία παραγωγής υπηρεσιών και ...
    • Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων 

      Μαρωνίτη, Τριανταφυλλιά (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ...
    • Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 

      Παππά, Όλγα-Θεοδώρα; Γαλάνη, Αθηνά (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)
      Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"