• Προβλήματα, προτάσεις και λύσεις σε ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) 

      Καστής, Ανδρέας (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-12)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον πολύ ενδιαφέρον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επικεντρώνεται στα προβλήματα που παρουσιάζονται όταν ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας η οποιοσδήποτε επιθυμεί να αναπτύξει κάποιο ...
    • Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη 

      Κουμελά-Χατζηπαναγιώτου, Βικτωρία; Εξαρχάκου, Ελένη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)
      H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ...
    • Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης 

      Ιωαννίδης, Ιωάννης; Καρακώστας, Εμμανουήλ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Βατσέλα, Λυδία-Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)
      Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"