Browsing by Graduate study "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Now showing items 7-26 of 75
-
Δίκτυο πρότυπων πειραματικών. Η δημιουργία και η αποτύπωση της λειτουργίας τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του δικτύου των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων από την ίδρυσή τους έως το Δεκέμβριο του 2014, όπως ορίσθηκαν με το νόμο 3966/2011. Καταγράφονται τα πρωτογενή στοιχεία από ... -
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ... -
Διαχείριση & ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. «Η αξιοποίηση εργαλείων της συστημικής θεωρίας»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η επίδραση του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στην απόδοση της επιχείρησης και στην ανάπτυξη των στρατηγικών γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Η Διοίκηση Προσωπικού (personnel management) αποτελεί το βασικό συστατικό της ... -
Διαχείριση αλλαγής σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η θεωρία του Χάους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της βιβλιογραφίας αναφορικά με την εφαρμογή και τον αντίκτυπο της Θεωρίας του Χάους στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Αρχικά, επιχειρείται μια γενική παρουσίαση της Θεωρίας ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς - Η κομβική παράμετρος της συναισθηματικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)Σε μια εποχή συνεχών ανακατατάξεων και αλλαγών η σημασία της προσαρμογής έχει καταστεί απολύτως αναγκαία. Η μελέτη και η ανάλυση της διαδικασίας της αλλαγής, η υιοθέτηση εργαλείων, μεθόδων και συμπεριφορών θα αυξήσουν την ... -
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Η περίπτωση των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-02)Η παγκοσμιοποίηση επέφερε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης των οργανισμών. Οι δημόσιοι οργανισμοί υιοθέτησαν πρακτικές των ιδιωτικών επιχειρήσεων και προσάρμοσαν τη λειτουργία τους στα νέα οικονομικά και κοινωνικά ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και εφαρμογή εργαλείων management της συστημικής θεωρίας σε επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-21)Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η λειτουργία που ασχολείται με το ανθρώπινο εργατικό δυναμικό μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να τροποποιούν τις στρατηγικές και πολιτικές, τα συστήματα απασχόλησης ... -
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μελέτη περίπτωσης το ιδιωτικό σχολείο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινων πόρων στους οργανισμούς αλλά κυρίως στην εκπαίδευση, καθώς και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση ... -
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων: εφαρμογή ισορροπημένης κάρτας επιδόσεων σε δημόσιο οργανισμό επαγγελματικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η στρατηγική διαχείριση ενός οργανισμού σχετίζεται στενά με τη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων του και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Παράλληλα, λόγω της ύπαρξης ενός συνεχόμενα μεταβαλλόμενου εξωτερικού και ανταγωνιστικού ... -
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ... -
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ... -
Διαχείριση προβλημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας στην περιοχή της Χαλκίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη του φαινομένου των συγκρούσεων που προκύπτουν μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό, πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ακολούθησε και ποσοτική έρευνα ... -
Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί γενική παραδοχή και επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό να συμπλέουν με τις αλλαγές που υφίστανται οι κοινωνίες ... -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα ... -
Διερεύνηση των ιδιαιτεροτήτων στην διδακτική των οικονομικών μαθημάτων σε μαθητές των ειδικών καταστημάτων: η περίπτωση ειδικού καταστήματος κράτησης νέων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-05)Η εκπαίδευση των κρατουμένων συναντά ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς λαμβάνει χώρα σε ένα ίδρυμα ολοκληρωτικού χαρακτήρα (Goffman, 1961). Ο ιδιαίτερος υποπολιτισμός της φυλακής, το πρόβλημα του υπερπληθυσμού, τα υψηλά ποσοστά ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ... -
Εκπαίδευση προσφύγων. Μελέτη σε διαπολιτισμικά μοντέλα εκπαίδευσης προσφύγων άλλων χωρών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10)Στην παρούσα εργασία μελετώνται τα εκπαιδευτικά συστήματα χωρών που έχουν υποδεχθεί πρόσφυγες μαθητές, έπειτα από τους πρόσφατους πολέμους σε μια σειρά από χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Οι χώρες που εξετάζονται είναι ...