Browsing by Graduate study "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Now showing items 48-67 of 75
-
Μαθητεία και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος (M.I.S) για την παρακολούθηση και εποπτεία της μαθητείας στο χώρο εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πρωτότυπου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης (M.I.S) για την Παρακολούθηση και την Εποπτεία της "Μαθητείας" στο χώρο εργασίας ή της ... -
Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι γονείς τα πρότυπα σχολεία (μελέτη περίπτωσης)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Στη σύγχρονη εποχή, η εκπαίδευση για να πετύχει στο ρόλο τής θα πρέπει να ενισχύσει με τις κατάλληλες στρατηγικές τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της μάθησης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το σχολείο να αποκτήσει εξωστρέφεια ... -
Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη καλών πρακτικών από εφαρμοσμένα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και η υιοθέτηση τους από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επιλέχθηκαν, μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν τα ... -
Μοντέλα διοίκησης στην επαγγελματική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)ABSTRACT Education management has occasionally accepted the effects of different theoretical approaches that frame the evolution of management as a social phenomenon. In recent years, there has been a tendency for modern ... -
Ο ρόλος της διοίκησης και της ηγεσίας στην παρακίνηση των υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του Υπουργείου Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)Ένας οργανισμός μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μόνο αν αποκτήσει μια πιο ευέλικτη μορφή ηγεσίας η οποία θα παρακινεί τους εργαζομένους να εργαστούν υπεύθυνα και δημιουργικά. Αυτό είναι ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου και ως προς την αξιολόγησή του έργου τους από τους μαθητές τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Ένα από τα κεντρικά ζητήματα του εκπαιδευτικού κόσμου είναι η βελτίωση της σχολικής αξιολόγησης αποτιμώντας το σύγχρονο σχολείο μέσα στις κοινωνικές, οικονομικές και τεχνολογικές αναδομήσεις και αναδιαρθρώσεις των ... -
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής ... -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και η συμβολή τους στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας: μελέτη περίπτωσης MySchool
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Η οργάνωση και η διοίκηση του σύγχρονου ελληνικού σχολείου έχει αλλάξει μορφή τις δύο τελευταίες δεκαετίες λόγω της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών που εξασφαλίζουν σε μεγάλο βαθμό μέσα από διαδικασίες ... -
Πληροφοριακά συστήματα στην εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: αξιολόγηση του συστήματος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης - MYSCHΟOL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12)Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας επιχειρείται κατ αρχήν μια γενική αναφορά στα Πληροφορικά Συστήματα, τη χρήση αυτών και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Στο κύριο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου. Ερευνητική προσέγγιση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Τις τελευταίες δεκαετίες, η αλλαγή που παρατηρείται στον σύγχρονο κόσμο επηρεάζει σημαντικά την εκπαίδευση, η οποία καλείται να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής. Το ... -
Πρότυπη μεθοδολογία για την ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών και τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η αυξημένη ετερότητα και η πολιτισμική ποικιλία σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο προβάλλουν νέες απαιτήσεις από την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική κοινότητα. Για να μπορέσει να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός σε μια ... -
Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων ... -
Προβλήματα στην ποιότητα της Α' βάθμιας εκπαίδευσης που προέκυψαν λόγω της φτωχοποίησης του μέσου ελληνικού νοικοκυριού εξαιτίας της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η καταγραφή όλων των μηχανισμών που από το εναρκτήριο δεδομένο της Ελληνικής οικονομικής κρίσης μας οδήγησαν σε υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Δόθηκε έμφαση στα στοιχεία της ... -
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ... -
Συγκριτική προσέγγιση των συστημάτων εκπαιδευτικής αξιολόγησης της Ελλάδας και χωρών του εξωτερικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τονίσει την αναγκαιότητα της ύπαρξης, αλλά και να περιγράψει τη σημασία που έχει η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα από την περιγραφή, ανάλυση ... -
Συμβολή στην αποτίμηση της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στην ελληνική υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-08)Με την παρούσα εργασία γίνεται μια αποτίμηση της διδασκαλίας των αγγλικών και των χρησιμοποιούμενων λειτουργικών εργαλείων της στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή των σχολικών εγχειρίδιων, του αναλυτικού ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη και επαγγελματική εξουθένωση. Μελέτη περίπτωσης: Έλληνες εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-02)Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη και συσχέτιση των εννοιών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και της Επαγγελματικής Εξουθένωσης στους Έλληνες εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. ... -
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου στο διαδίκτυο – μελέτη περίπτωσης: ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης αποφοίτων μεταπτυχιακού προγράμματος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-31)Στόχος της παρούσας Εργασίας είναι να κατανοήσουμε τι είναι τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου και ποια είναι η λειτουργία τους. Στη συνέχεια με την χρήση ενός τέτοιου συστήματος υλοποιήθηκε μια διαδικτυακή πύλη αποφοίτων ...