Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος"
Now showing items 15-17 of 17
-
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05-07)Ο μεγάλος όγκος της βιβλιογραφίας και οι αναρίθμητες μελέτες πάνω στην ικανοποίηση ασθενών αποδεικνύουν τη σημαντικότητα μελέτης αυτής της έννοιας ώστε να διαπιστωθεί αν ικανοποιούνται και σε ποιο βαθμό οι ασθενείς. Η ... -
Πρόσβαση και ικανοποίηση των πολιτών άνω των 60 ετών από τις υπηρεσίες υγείας του Ε.Σ.Υ την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-02)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των ατόμων ηλικίας άνω των εξήντα ετών αναφορικά με την πρόσβαση και την ικανοποίηση τους από τις Υπηρεσίες Υγείας την περίοδο μετά το 2008, όπου ... -
Σχεδιασμός συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών σε εταιρείες κοινής ωφέλειας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-10)Η παρούσα εργασία διερευνά την ικανοποίηση των καταναλωτών από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος, η εργασία διαρθρώνεται ...