• Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή 

      Αλεξίου, Ιωάννα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ...
    • Πράσινες επενδύσεις / Αξιολόγηση από την πλευρά του καταναλωτή 

      Φανουργάκη, Ιωάννα; Μαυρούδη, Ιωάννα-Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
      Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι οι πράσινες επενδύσεις, εστιάζοντας στην παράμετρο της κοινωνικής τους αποδοχής. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα πηγάζει από την τρέχουσα οικονομική ύφεση, το ...
    • Προγραμματισμένη βραχυβιότητα 

      Αγγελίδης, Στέλιος; Λεβεντάκης, Ερμής (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)
      Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"