Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο"
Αποτελέσματα 11-30 από 57
-
Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με το προγραμματιστικό περιβάλλον Laravel
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-17)Θα γίνει παρουσίαση του API Framework(προγραμματιστικού περιβάλλοντος) LARAVEL και του τρόπου ανάπτυξης των εφαρμογών. Επίσης με το LARAVEL θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή e-shop, αφού θα εμφανίζονται τα πλεονεκτήματα ανάπτυξης ... -
Δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με μουσικά όργανα και αξεσουάρ με τη χρήση του opencart
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με είδη μουσικής. Ο πελάτης θα μπορεί να περιηγηθεί και να βρει το προϊόν της επιθυμίας του μέσα από ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-14)Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην δημιουργία ολοκληρωμένης διαδικτυακής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου (e- commerce). Στις παρακάτω σελίδες περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης της διαδικτυακής εφαρμογής με την χρήση ... -
Διαδικτυακή εφαρμογή προκράτησης εισητηρίων αγώνα καλαθοσφαίρισης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Για την περιγραφή του αντικειμένου αυτής της πτυχιακής εργασίας με λίγα λόγια , θα λέγαμε ότι βασικός στόχος είναι η δημιουργία ενός συστήματος ηλεκτρονικής αγοράς (e-market) . Το αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται , με την ... -
Διασύνδεση Java με πλατφόρμες διαχείρισης e-commerce
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-07-18)Οι πλατφόρμες ανοικτού κώδικα για e-commerce προσφέρουν γρήγορη και ευέλικτη λύση στην παρουσία μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Όμως ένα από τα μειονεκτήματά τους είναι η έλλειψη διασύνδεσης με την Java που είναι μία από ... -
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06) -
Διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των λόγων και της συχνότητας χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα ελληνικά νοικοκυριά. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Εισαγωγή των αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις μικρές επιχειρήσεις ένδυσης με την χρήση των social media. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής γίνεται λόγος για το διαδίκτυο. Αναφέρεται ... -
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ... -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ένδυση στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2009-10)Τα τελευταία χρόνια, οι ραγδαίες και ταχύτατες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (INTERNET). Οι δυνατότητες που προσφέρει ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ... -
Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-20)Στην παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο» εξετάζεται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρακτική εφαρμογή της θεωρία που αφορά το ρόλο της ποιότητας των ... -
Η επίδραση των smartphones στην παγκόσμια οικονομία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01)Ξεκινώντας από το Διαδίκτυο και την εξέλιξή του, που είναι ο σημαντικότερος λίθος για την ύπαρξη επικοινωνίας μεταξύ συσκευών αλλά και ανθρώπων, βλέπουμε το πώς επηρέασε και το χώρο του εμπορίου και των αγορών. Το διαδίκτυο ... -
Η εφαρμογή των έξυπνων πρακτόρων στην υποστήριξη των χρηστών εφαρμογών Η.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03) -
Η τάση της αγοράς προς το ηλεκτρονικό εμπόριο: η περίπτωση των e-shops φαρμακείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-15)Τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά έχουν κάνει την εμφάνισή τους ιστότοποι οι οποίοι αποτελούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα real life φαρμακείων-φαρμακοπωλείων. Σκοπός των διαδικτυακών αυτών φαρμακείων είναι η αύξηση ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση ηλεκτρονικών προϊόντων - θετικές, αρνητικές επιπτώσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στις μέρες μας η χρήση της τεχνολογίας αναμφίβολα κατέχει ένα σημαντικό κομμάτι του χρόνου των ανθρώπων ημερησίως. Η εύκολη πρόσβαση και η πληθώρα των μέσων και υπηρεσιών που είναι διαθέσιμα στο κοινό έχουν εδραιώσει ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πληροφορική Επανάσταση έχει ήδη αρχίσει να έχει πολύ σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία μας και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή μας ζωή. ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται, αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του Διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο Διαδίκτυο. Οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & κοινωνικά δίκτυα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet είναι έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η μαζική πληροφόρηση και η ραγδαία εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους και ...