Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing"
Now showing items 10-29 of 35
-
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-06)Θεωρητικό υπόβαθρο: Το internet marketing αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για να πετύχουν οι ενέργειες του marketing. Ο κύριος στόχος του internet marketing είναι η προσέλκυση του καταναλωτή, που δίνει τη δυνατότητα να ... -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ... -
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ... -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι παράγοντες, που συμβάλλουν στην δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών viral marketing στην Ελλάδα. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Εργαλεία και τεχνικές ψηφιακής διαφήμισης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07) -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ... -
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ... -
Η προώθηση ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου, μέσω ενός κοινωνικού μέσου δικτύωσης, όπως το Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τα τελευταία χρόνια η χώρα μας βρίσκεται σε μια στενωπό από την οποία δύσκολα θα βγει. Οι νέοι επαγγελματίες αλλά και οι παλιοί προσπαθούν να επιβιώσουν καθημερινά σε έναν άνισο αγώνα. Σε αυτό το σημείο η ανάγκη και η ... -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Η σημασία του διαδικτύου στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07-01)Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και την συμβολή του διαδικτύου σε αυτές. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά στη σημασία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο που αυτό ... -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ... -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...