Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing"
Now showing items 23-35 of 35
-
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία και η εφαρμογή τους στην πολιτική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014-12)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Μετρώντας πάνω από 1 δις. χρήστες παγκοσμίως, μπορούμε να ισχυριστούμε πως ζούμε σε μια «Νέα ψηφιακή εποχή». Σκοπός της ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει ... -
Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ... -
Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ... -
Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ... -
Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ... -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ... -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...