Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση"
Αποτελέσματα 25-32 από 32
-
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-09)Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, ο ελληνικός τουρισμός συνεισφέρει στο 16,4% του ΑΕΠ, ενώ καλύπτει το 51,2% του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου. Παράλληλα απασχολεί έναν στους πέντε κατοίκους της Ελλάδας και ... -
Συνεδριακός τουρισμός
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ένα εξειδικευμένο κομμάτι του μαζικού τουρισμού, ο συνεδριακός τουρισμός και διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους αυτός μπορεί να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. ... -
Σχεδίαση τοπικής εφαρμογής διαχείρισης κρατήσεων ξενοδοχειακής μονάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-06)Η εφαρμογή έχει δημιουργηθεί πάνω σε Java. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει λογαριασμό και να πραγματοποιεί τη κράτηση που επιθυμεί ορίζοντας τις ημερομηνίες της κράτησης και η εφαρμογή θα του εμφανίζει τα ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ... -
Τα Logistics και η εφοδιαστική αλυσίδα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η πρακτική e-Procurement.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-23)Στο σημερινό μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχει μια αυξημένη εστίαση στην παροχή αξίας στον πελάτη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η τρέχουσα ύφεση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. -
Χρηματοκοικονομική ανάλυση ξενοδοχειακών εταιρειών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)