• Τα social media στον τουρισμό 

      Σιόλας, Δημήτριος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη; Βερβέρογλου, Ιωάννης (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...
    • Τάσεις και προοπτικές του εθελοντικού τουρισμού 

      Χαρκουτσάκη, Εύα (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-02)
      Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, ύψιστης σημασίας για τις σύγχρονες κοινωνίες. Η μαζικοποίηση που σημείωσε όμως τα τελευταία έτη, οδήγησε στην ανάγκη για αναζήτηση εναλλακτικών και βιωσιμότερων μορφών ...
    • Τάσεις στον διεθνή τουρισμό 

      Γεωργούλα, Φωτεινή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-24)
      Ο τουρισμός είναι ένας συνεχώς εξελισσόμενος κλάδος, ο οποίος συναντά προκλήσεις και εμπόδια που δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, μιας και για πολλές χώρες αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς ...
    • Ταξιδιωτική συμπεριφορά μετά από κρίσεις 

      Διονυσόπουλος, Αλέξανδρος; Λαδάς, Άλκης (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας 

      Παναγούλης, Χρήστος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ...
    • Το λογιστικό γραφείο και η εφαρμογή της λογιστικής στις τουριστικές επιχειρήσεις 

      Βούρος, Στυλιανός (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η λογιστική είναι η κατά εύληπτο τρόπο και σε χρηματικές μονάδες τεχνική της καταχώρησης, ταξινόμησης, και συνοπτικής παρουσίασης συναλλαγών και γεγονότων, που είναι κατά ένα μέρος χρηματοοικονομικού χαρακτήρα, καθώς και ...
    • Τουρισμός & τρομοκρατία 

      Βόκα, Γεωργία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Το τουριστικό φαινόμενο αποτελεί γνώρισμα των σύγχρονων κοινωνιών, καθώς μετά την βιομηχανική επανάσταση δόθηκε η δυνατότητα στον άνθρωπο να ταξιδέψει σε μακρινούς προορισμούς με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα. Βασική ...
    • Τουρισμός και άτομα με αναπηρία 

      Κακίτση, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
      Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
    • Τουρισμός και ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Κύπρο. Η περίπτωση της τουριστικής επιχείρησης AmathusTravel 

      Κυπριανίδου, Κυπριάνα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Όπως προκύπτει από την Ελληνική αλλά και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι αυτές οι οποίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των τουριστών. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ...
    • Τουρισμός και ανθρώπινα δικαιώματα 

      Νικολακοπούλου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2009)
      Ανθρώπινα δικαιώματα είναι τα όσα επιτρέπεται να είναι , να κάνει ή να έχει κάποιος για να ζει με αξιοπρέπεια. Αποτελούν ένα από τα βασικά θεμέλια της κοινωνίας πάνω στα οποία πρέπει να στηρίζει κάθε κράτος την οικονομική ...
    • Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Μουτσανά, Χρυσαφένια (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
      Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
    • Τουριστική ανάπτυξη της Άνδρου μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού 

      Πούλου, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Ο τουρισμός είναι μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες σε παγκόσμια κλίμακα. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί τον σημαντικότερο ίσως κλάδο της ελληνικής οικονομίας. Η τουριστική προσφορά συνίσταται από τους πόρους που ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"