Browsing by Graduate study "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Now showing items 21-40 of 75
-
Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στην πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Τις τελευταίες δεκαετίες αποτελεί γενική παραδοχή και επιτακτική ανάγκη ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και ο μετασχηματισμός των εκπαιδευτικών συστημάτων, με σκοπό να συμπλέουν με τις αλλαγές που υφίστανται οι κοινωνίες ... -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επηρεάζεται από παράγοντες, όπως είναι οι περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, η έλλειψη Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού, τα προγράμματα ... -
Διερεύνηση των ιδιαιτεροτήτων στην διδακτική των οικονομικών μαθημάτων σε μαθητές των ειδικών καταστημάτων: η περίπτωση ειδικού καταστήματος κράτησης νέων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-05)Η εκπαίδευση των κρατουμένων συναντά ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς λαμβάνει χώρα σε ένα ίδρυμα ολοκληρωτικού χαρακτήρα (Goffman, 1961). Ο ιδιαίτερος υποπολιτισμός της φυλακής, το πρόβλημα του υπερπληθυσμού, τα υψηλά ποσοστά ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ... -
Εκπαίδευση προσφύγων. Μελέτη σε διαπολιτισμικά μοντέλα εκπαίδευσης προσφύγων άλλων χωρών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-10)Στην παρούσα εργασία μελετώνται τα εκπαιδευτικά συστήματα χωρών που έχουν υποδεχθεί πρόσφυγες μαθητές, έπειτα από τους πρόσφατους πολέμους σε μια σειρά από χώρες της Ασίας και της Αφρικής. Οι χώρες που εξετάζονται είναι ... -
«Εμείς» και «Οι αλλοι» Ελληνες και Τούρκοι το εικοσιένα στα σχολικά εγχειρίδια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.Η περίπτωση του βιβλίου της ιστορίας της Γ' λυκείου.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-14)Η παρούσα εργασία στηρίζεται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι Έλληνες και τούρκοι στα σχολικά βιβλία Ιστορίας και εστιάζεται συγκεκριμένα στο παρόν σχολικό εγχειρίδιο της Γ' Γενικού Λυκείου και στην Τέταρτη τάξη ... -
Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης - Σύνδεση με την αγορά εργασίας και την απασχόληση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας ότι η επένδυση στην εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης, προωθεί μεταρρυθμίσεις για την αναβάθμιση ... -
Εφαρμογή του μοντέλου Balanced Scorecard στο χώρο της ιδιωτικής προσχολικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ν΄αναδείξει την ανάγκη να εφαρμοσθεί από τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ένας καινοτόμος στρατηγικός σχεδιασμός συστημικής προσέγγισης με σκοπό, μέσα από τη μέτρηση της απόδοσής ... -
Η αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πως και γιατί
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-09)Η εργασία που ακολουθεί περιλαμβάνει αρχικά μια ολοκληρωμένη ανάλυση της έννοιας της αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης, αντλώντας στοιχεία από πηγές της ελληνικής αλλά και διεθνούς βιβλιογραφίας, των ειδών της και των ... -
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ως κριτήριο στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-02)Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική καθώς η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών επέρχεται με εντυπωσιακό ρυθμό αλλάζοντας την καθημερινότητά μας, το εργασιακό, κοινωνικό και ... -
Η διαπολιτισμικότητα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης: το προφίλ του εκπαιδευτικού και η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων ειδίκευσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-17)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, η οποία δεν αφορά αποκλειστικά τα σχολεία εκείνα που φοιτούν «πολιτισμικά διαφοροποιημένοι» μαθητές, αλλά όλα τα σχολεία προκειμένου να κατανοήσουν ... -
Η διαχείριση γνώσης και η κουλτούρα της κοινωνικής οικονομίας. Προβλήματα και προοπτικές στον ελλαδικό χώρο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-27)Οι επιχειρήσεις παγκοσμίως εκτίθενται σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς και επηρεάζεται ιδιαίτερα από τεχνολογικές, πολιτικές και επιστημονικές αλλαγές. Οι αγορές αλλάζουν και ο διεθνής ανταγωνισμός εντείνεται. ... -
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην επαγγελματική εκπαίδευση. Η περίπτωση των Ι.Ε.Κ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Στον καιρό της κρίσης το σύνολο των επιχειρήσεων και των οργανισμών βρίσκεται στην αναζήτηση μιας διεξόδου. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας θεωρείται ως ίσως ένα από τα καταλληλότερα εργαλεία. Διαφοροποιείται από τον κλασικό ... -
Η διοίκηση της απόδοσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Κάθε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα είναι εκπαιδευτικός οργανισμός που χρήζει την ανάγκη συντονισμού μιας ιδιαίτερης στρατηγικής διοίκησης, αφού έχει ως καταναλωτές των παραγόμενων υπηρεσιών του (εσωτερικούς πελάτες) τους ... -
Η εξέλιξη και οι επιλογές ανάληψης θέσης ευθύνης του σύγχρονου εκπαιδευτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)Η ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον εκπαιδευτικό, ο οποίος διαμορφώνει τη σχολική πραγματικότητα και συμβάλλει στην προώθηση των εκπαιδευτικών αλλαγών και στην αποτελεσματικότητα της ... -
Η επαγγελματική εκπαίδευση και η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας, ένας ισχυρός δεσμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Μέσα από την προσπάθειά μας αυτή επιδιώξαμε και καταλήξαμε να αποδείξουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την άνθηση και βελτιστοποίηση της Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. ... -
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-24)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εκδήλωση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης στους εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές) της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης. Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των παραμέτρων ... -
Η εφαρμογή της διοίκησης της απόδοσης και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η εκπαιδευτική αξιολόγηση είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας για το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο βασικός στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα πρέπει να είναι η ενίσχυση των γνώσεων, των δεξιοτήτων, των διαθέσεων και πρακτικών ... -
Η θέση του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού: μία έρευνα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας της ύπαρξης του θεσμού του Μέντορα, καθώς και της επιθυμίας των εκπαιδευτικών να λάβουν μέρος σε προγράμματα εκπαίδευσης για Μέντορες, στην Πρωτοβάθμια ...