Πλοήγηση ανά Μεταπτυχιακό "MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων"
Αποτελέσματα 26-45 από 65
-
Διαχείριση της πιστότητας των πελατών στα e-shops
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06) -
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ... -
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: μέτρηση της αποτελεσματικότητας των μεθόδων βελτίωσης της απόδοσης των εργαζομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον βαθμό αποτελεσματικότητας των μεθόδων βελτίωσης της απόδοσης των εργαζομένων, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους οι τελευταίοι προσπαθούν να γίνουν κομμάτι της σύγχρονης επαγγελματικής ... -
Δυσκολίες, συνέπειες και αποτελέσματα του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού κατα της συγχώνευση των τραπεζών alpha bank και εμπορικής τράπεζας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-15) -
Ένα πολυκριτήριο μοντέλο υπολογισμού αξιών ακινήτων: εφαρμογή στο δήμο Αμαρουσίου Αττικής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-17)Η αξία της γης και οι τρόποι της σωστής εκτίμησής της είναι θέμα που προβλημάτισε την ανθρώπινη σκέψη. Η οικονομική αξία αυξομειώνεται σε συνάρτηση με την αυξομείωση της αξίας χρήσης. Η γνώση της αξίας ... -
Έρευνα ικανοποίησης τουριστών με μοντέλα πολυκριτήριας ανάλυσης και μηχανικής μάθησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-29)Στην παρούσα εργασία αποτιμώνται οι απόψεις των τουριστών με βάση την εμπειρία που αποκόμισαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στην περιοχή των Χανίων. Η ικανοποίηση των τουριστών από ένα τουριστικό προορισμό μπορεί να ... -
Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι παράγοντες, που συμβάλλουν στην δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών viral marketing στην Ελλάδα. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Επιχειρηματικότητα - Επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα: ελληνική πραγματικότητα και καλές διεθνείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Ανάλυση της Επιχειρηματικότητας στη Ελλάδα- Σύγκριση διαδικασιών ίδρυσης μιας Νέας Βιομηχανίας Υγειονομικού Ενδιαφέροντος με την Βουλγαρία και το Ηνωμένο Βασίλειο -
Ευσταθής στρατηγικός σχεδιασμός στα ΕΛΤΑ. Η συμβολή της πολυκριτήριας ανάλυσης στην υποστήριξη αποφάσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και της επισκόπησης του εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος των ΕΛΤΑ, να παρουσιαστεί ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Εταιρείας και τα ... -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η ανάλυση της μεθόδου Balanced Scorecard και η εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-14)Η Ισορροπημένη Κάρτα Αποτελεσμάτων - Balanced Scorecard (BSC) εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης θέτοντας στόχους σε τέσσερις σημαντικές διαστάσεις (Χρηματοοικονομική διάσταση, Πελατειακή διάσταση, διάσταση ... -
Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στην διοίκηση ανθρώπινων πόρων: η εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-07)Η εργασία που θα παρατεθεί παρακάτω έχει ως θέμα την διερεύνηση της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και ειδικότερα την εξισορρόπηση εργασιακής και προσωπικής ζωής. Στόχος της συγκεκριμένης ... -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη της εμπειρίας του χρήστη την οποία ερευνήσαμε σε βάθος χρόνου. Μελετήσαμε το παρόν, το αποτυπώσαμε και αναζητήσαμε τι νέο έπεται στο μέλλον για την ικανοποίηση του χρήστη. ... -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν ... -
Η εφαρμογή των έξυπνων πρακτόρων στην υποστήριξη των χρηστών εφαρμογών Η.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03) -
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ... -
Η “διαπραγμάτευση στον κόσμο των επιχειρήσεων” το προφίλ του κάλου διαπραγματευτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-20)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια ανάλυση γύρω από την έννοια της διαπραγμάτευσης στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων διαπραγματευτών ... -
Ηγεσία & συναισθηματική νοημοσύνη στην επιχείρηση - οργανισμό: η περίπτωση του Πολεμικού Ναυτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-19)Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των εννοιών της ηγεσίας, της «συναισθηματικής νοημοσύνης», της «επικοινωνίας» και της «λήψης αποφάσεων» σε Οργανισμούς, Επιχειρήσεις, στον ιδιαίτερο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων ... -
Ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις προμηθειών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Στην σύγχρονη εποχή παρατηρούμε ότι ολοένα και περισσότερο η τεχνολογία διεισδύει σε όλες τις δραστηριότητες του ανθρώπου ανάμεσα στις οποίες ανήκουν και οι συναλλαγές. Η ταχύτητα και η ασφάλεια, που προσδίδει η τεχνολογία, ... -
Ηλεκτρονική μάθηση και συστήματα: Ανάπτυξη πρωτότυπης πλατφόρμας ζωντανών μεταδόσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία είχε ως στόχο την ανάπτυξη μίας πρωτότυπης πλατφόρμας ζωντανών μεταδόσεων στο ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ. (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) έτσι ώστε να συμβάλλουμε και εμείς με τη σειρά μας στην αλλαγή ...