Πλοήγηση ανά Μεταπτυχιακό "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων"
Αποτελέσματα 37-56 από 75
-
Η επαγγελματική εκπαίδευση και η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας, ένας ισχυρός δεσμός
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Μέσα από την προσπάθειά μας αυτή επιδιώξαμε και καταλήξαμε να αποδείξουμε ότι η οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την άνθηση και βελτιστοποίηση της Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. ... -
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-24)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εκδήλωση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης στους εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές) της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης. Η έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των παραμέτρων ... -
Η εφαρμογή της διοίκησης της απόδοσης και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η εκπαιδευτική αξιολόγηση είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας για το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο βασικός στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα πρέπει να είναι η ενίσχυση των γνώσεων, των δεξιοτήτων, των διαθέσεων και πρακτικών ... -
Η θέση του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού: μία έρευνα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας της ύπαρξης του θεσμού του Μέντορα, καθώς και της επιθυμίας των εκπαιδευτικών να λάβουν μέρος σε προγράμματα εκπαίδευσης για Μέντορες, στην Πρωτοβάθμια ... -
Η μη λεκτική επικοινωνία της σχολικής μονάδας και η επίδρασή της στο σχολικό κλίμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-30)Όλοι οι άνθρωποι κατέχουν την ικανότητα να επικοινωνούν. Η επικοινωνία ικανοποιεί εσωτερικές μας ανάγκες, τη φυσική και την κοινωνική μας επιβίωση. Μέσα από την επικοινωνία, προσπαθούμε να έχουμε αξία για τους άλλους, να ... -
Η μη λεκτική επικοινωνία των εκπαιδευτών με προσφυγόπουλα από τη Συρία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-31)Οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά μεταξύ τους προκειμένου να επικοινωνήσουν, ανεξαρτήτως κοινωνικής, πολιτισμικής και θρησκευτικής προέλευσης. Το φαινόμενο της επικοινωνίας συνδέεται άμεσα με τη διατήρηση και την εξέλιξη ... -
Η πρόβλεψη του μέλλοντος της διδασκαλίας των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της μεθόδου Delphi
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)Η εργασία αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τα υπάρχοντα μοντέλα διδασκαλίας θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να συγκρίνει τα μοντέλα και να βρει την καλύτερη λύση μέσω της πρόβλεψης ... -
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ... -
Η φυγή του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό: μια σύγχρονη τάση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: «Η φυγή του ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό: μια σύγχρονη τάση» αποτελεί το επισφράγισμα μιας ερευνητικής προσπάθειας η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Διοίκησης ... -
Ηγέτης - Οργανωσιακή κουλτούρα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-17)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης τη σχέση ανάμεσα στο κυρίαρχο Στυλ Ηγεσίας των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική ικανοποίηση των υπαλλήλων τους. Ειδικότερα, ... -
Ηγεσία: συναισθηματική νοημοσύνη και μη λεκτική επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της μη λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, ως χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διοίκησής τους. Σκοπός της εργασίας ... -
Μαθητεία και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος (M.I.S) για την παρακολούθηση και εποπτεία της μαθητείας στο χώρο εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πρωτότυπου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης (M.I.S) για την Παρακολούθηση και την Εποπτεία της "Μαθητείας" στο χώρο εργασίας ή της ... -
Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι γονείς τα πρότυπα σχολεία (μελέτη περίπτωσης)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Στη σύγχρονη εποχή, η εκπαίδευση για να πετύχει στο ρόλο τής θα πρέπει να ενισχύσει με τις κατάλληλες στρατηγικές τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της μάθησης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το σχολείο να αποκτήσει εξωστρέφεια ... -
Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06)Βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη καλών πρακτικών από εφαρμοσμένα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και η υιοθέτηση τους από το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επιλέχθηκαν, μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν τα ... -
Μοντέλα διοίκησης στην επαγγελματική εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)ABSTRACT Education management has occasionally accepted the effects of different theoretical approaches that frame the evolution of management as a social phenomenon. In recent years, there has been a tendency for modern ... -
Ο ρόλος της διοίκησης και της ηγεσίας στην παρακίνηση των υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα. Η περίπτωση του Υπουργείου Παιδείας , Έρευνας και Θρησκευμάτων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-19)Ένας οργανισμός μπορεί να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μόνο αν αποκτήσει μια πιο ευέλικτη μορφή ηγεσίας η οποία θα παρακινεί τους εργαζομένους να εργαστούν υπεύθυνα και δημιουργικά. Αυτό είναι ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ... -
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου και ως προς την αξιολόγησή του έργου τους από τους μαθητές τους
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Ένα από τα κεντρικά ζητήματα του εκπαιδευτικού κόσμου είναι η βελτίωση της σχολικής αξιολόγησης αποτιμώντας το σύγχρονο σχολείο μέσα στις κοινωνικές, οικονομικές και τεχνολογικές αναδομήσεις και αναδιαρθρώσεις των ... -
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής ...