Browsing by Advisor "Κικίλια, Αικατερίνη"
Now showing items 1-10 of 10
-
Ανάπτυξη και προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Περίπτωση Νάξου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να αναλύσει τις πτυχές του εναλλακτικού τουρισμού και να τονίσει τη σημασία της διαφοροποίησης από τον μαζικό τουρισμό. Μέσα από το παράδειγμα της νήσου Νάξου, που έχει αναπτύξει ... -
Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό ... -
Η ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού στις Σπέτσες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνουν την τουριστική περίοδο με τη σωστή ανάπτυξή τους και ικανοποιούν όλο και περισσότερους τουρίστες. Η προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού ενισχύει τόσο την ... -
Η εξέλιξη της τουριστικής εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04-03)Η σημασία της τουριστικής εκπαίδευσης είναι αδιαμφισβήτητη για την ομαλή και επικερδή λειτουργία του τουριστικού κλάδου σε διεθνές επίπεδο. Τα κράτη των οποίων η οικονομία στηρίζεται στον τουρισμό έχουν δώσει ιδιαίτερη ... -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-25)Στη συγκεκριμένη εργασία επιχειρείται η διερεύνηση των εννοιών των κοινωνικών δικτύων και πιο συγκεκριμένα του Facebook. Στόχος της είναι να εξεταστεί ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων τόσο γενικά όσο και ειδικά στην ... -
Ο ηλεκτρονικός τουρισμός στην Ελλάδα - Η περίπτωση της Airtickets
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-22)Όπως προκύπτει από την Ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία, καθώς επίσης και από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, ο ηλεκτρονικός τουρισμός αποτελεί τη σημαντικότερη μορφή τουρισμού στις μέρες μας. Με την ανάπτυξη της ... -
Οι Δημόσιες σχέσεις στις ελληνικές τράπεζες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Η δημόσια εικόνα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού διαμορφώνεται από τις ενέργειες δημοσίων σχέσεων που πραγματοποιεί. Οι επιχειρήσεις επιθυμούν την προβολή της εικόνας τους. Για να επιτευχτεί αυτό δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα ... -
Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Κυκλάδων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Συγκριτική ανάλυση των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)«Κάτοχοι γερής και ουσιαστικής παιδείας (Russell B. 1946) οφείλουν να είναι όχι μόνο οι φύλακες αλλά και οι άρχοντες οι οποίοι θα ρυθμίσουν τα εκπαιδευτικά θέματα και θα συμβάλλουν σε μια «ακριβεστέραν παιδείαν» των νέων ... -
Τουριστική ανάπτυξη της Άνδρου μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Ο τουρισμός είναι μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες σε παγκόσμια κλίμακα. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί τον σημαντικότερο ίσως κλάδο της ελληνικής οικονομίας. Η τουριστική προσφορά συνίσταται από τους πόρους που ...