• Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού 

      Κατρακούλης, Μελέτιος; Μανίκας, Γεώργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)
      Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4 

      Μπαμπούρης, Μαριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-08-28)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unreal Engine 4. Η ανάπτυξη παιχνιδιών με Game Engines έχει δώσει την δυνατότητα στους προγραμματιστές και στις ...
    • Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# 

      Εξιλζές, Ιωάννης; Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"