• Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing 

      Μπίρνταχας, Σωσίπατρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-14)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Marketing & Communication του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα Digital Marketing & Branding: Inbound vs ...
    • Social media branding 

      Νάος, Φώτιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)
      Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ...
    • Social media marketing 

      Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος; Κρικρής, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία θέλει να εξετάσει θεωρητικά και ερευνητικά το βαθμό που οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που συναντούν στα social media
    • Εργαλεία και τεχνικές ψηφιακής διαφήμισης 

      Παναγόπουλος, Σταύρος - Ελευθέριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)
    • Η διαφήμιση στο internet και τα social media 

      Αγγέλου, Νικόλαος; Αγγελόπουλος, Αλέξανδρος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ...
    • Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing 

      Ευσταθίου, Μιχαήλ (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών 

      Κρασσάς, Γεράσιμος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
      Σκοπός: Διαπίστωση της επίδρασης που έχει το e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών. Σχεδιασμός/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Έρευνα 150 e-Καταναλωτών άνω των 18 ετών από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής. ...
    • Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing 

      Κορωναίου, Σοφία; Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)
      The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ...
    • Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας. 

      Μαρκόγιαννη, Βασιλική (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28)
    • Τα Social Media και το διαδικτυακό Marketing από τον απλό χρήστη έως την επιχείρηση 

      Μαρκάκης, Ιωάννης (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
      Σήμερα καμία στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι ολοκληρωμένη εάν δεν έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά μέσα. Για να κατανοήσουμε τον ψηφιακό κόσμο του μάρκετινγκ χρειάζεται να σκεφτούμε πέρα από κάθε γνωστό εργαλείο και κανάλι. Το ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο 

      Βατσέλα, Λυδία-Σοφία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-25)
      Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"