• Ανάπτυξη εικονικού μουσείου σε περιβάλλον Unity 

      Νιτσάκης, Αλέξανδρος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού λογισμικού και πιο συγκεκριμένα ενός εικονικού μουσείου. Το λογισμικό υλοποιείται στην μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών της Unity. Εντός του θα ...
    • Δημιουργία συσκευής υποστήριξης τρισδιάστατης προβολής 

      Μηλιώνη, Ουρανία; Γκιόκα, Ερίσα-Αρτεμισία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-23)
      Η εργασία αυτή έχει σκοπό να περιγράψει την κατασκευή συσκευής τρισδιάστατης προβολής και να τεκμηριώσει την λειτουργία της. Αποτελείται από 5 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ιστορική αναδρομή σε μεθόδους προβολής. ...
    • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας και σχεδιασμός εφαρμογής 

      Καξηρής, Θεόφιλος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-20)
      Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές τάσεις τα τελευταία χρόνια. Επιτρέπει στον χρήστη να έρθει σε επαφή με τον πραγματικό κόσμο, στον οποίο έχουν προστεθεί ψηφιακά αντικείμενα. Σε αυτή ...
    • Τεχνολογία στερεοσκοπικής προβολής 

      Βέργης, Ανδρέας; Ζώτος, Κωνσταντίνος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014-03-01)
      Αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη τεχνολογιών τρισδιάστατης προβολής στερεοσκοπικής εικόνας, με έμφαση στο οικιακό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, θα εξεταστούν διατάξεις που βασίζονται σε χρήση ενεργών/παθητικών οπτικών ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"