Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι παράγοντες, που συμβάλλουν στην δημιουργία επιτυχημένων πρακτικών viral marketing στην Ελλάδα. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ...
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ...
Social media branding
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)
Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ...
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28)
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)
Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ...