Search
Now showing items 1-10 of 16
Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-09)
Απώτερο σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της διαχείρισης και ανάπτυξης των ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση, και η πρόταση εφαρμογής του μοντέλου Balanced Scorecard στη μέτρηση της επίδοσης ...
Διαχείριση & ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. «Η αξιοποίηση εργαλείων της συστημικής θεωρίας»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η επίδραση του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στην απόδοση της επιχείρησης και στην ανάπτυξη των στρατηγικών γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Η Διοίκηση Προσωπικού (personnel management) αποτελεί το βασικό συστατικό της ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο γενικό λύκειο και χρήση του μοντέλου balanced scorecard για μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει πάρα πολλούς ορισμούς, οι οποίοι μαρτυρούν την πολυμορφία και την πολυπλοκότητα της έννοιας. Οι διαστάσεις και οι δείκτες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική εκπαίδευση είναι σαφείς τόσο σε επίπεδο ...
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς - Η κομβική παράμετρος της συναισθηματικής νοημοσύνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-14)
Σε μια εποχή συνεχών ανακατατάξεων και αλλαγών η σημασία της προσαρμογής έχει καταστεί απολύτως αναγκαία. Η μελέτη και η ανάλυση της διαδικασίας της αλλαγής, η υιοθέτηση εργαλείων, μεθόδων και συμπεριφορών θα αυξήσουν την ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Μελέτη περίπτωσης το ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των σημαντικότερων παραμέτρων και η εφαρμογή μεθόδων, που είναι απαραίτητα, για την εύρυθμη λειτουργία ενός Τριτοβάθμιου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. Η ανάλυση ξεκινά από τη Διαχείριση ...
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Η περίπτωση των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-12-02)
Η παγκοσμιοποίηση επέφερε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης των οργανισμών. Οι δημόσιοι οργανισμοί υιοθέτησαν πρακτικές των ιδιωτικών επιχειρήσεων και προσάρμοσαν τη λειτουργία τους στα νέα οικονομικά και κοινωνικά ...
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και εφαρμογή εργαλείων management της συστημικής θεωρίας σε επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-21)
Η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η λειτουργία που ασχολείται με το
ανθρώπινο εργατικό δυναμικό μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες
να τροποποιούν τις στρατηγικές και πολιτικές, τα συστήματα απασχόλησης ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε δημόσιο εκπαιδευτικό οργανισμό και χρήση του μοντέλου Balanced Scorecard για αξιολόγηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας. Εφαρμογή του μοντέλου BSC στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ο νέος τρόπος management που εκφράζει η διοίκηση ολικής ποιότητας (στο εξής θα αναφέρεται ως ΔΟΠ) επιδιώκει να βελτιώσει την ποιότητα, όχι μόνο στη φάση της παραγωγής, αλλά και στις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης ...
Εφαρμογή του μοντέλου Balanced Scorecard στο χώρο της ιδιωτικής προσχολικής εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ν΄αναδείξει την ανάγκη να εφαρμοσθεί από τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων ένας καινοτόμος στρατηγικός σχεδιασμός συστημικής προσέγγισης με σκοπό, μέσα από τη μέτρηση της απόδοσής ...