Search
Now showing items 1-7 of 7
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Αποτελεσματικότητα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων - πολυπλοκότητα του ρόλου του διευθυντή: συγκριτική μελέτη γενικών και επαγγελματικών λυκείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-06)
Με την εργασία αυτή επιχειρείται η κατανόηση του πολύπλοκου ρόλου του διευθυντή και η διερεύνηση αποτελεσματικών τρόπων διοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο διοικητικός και παιδαγωγικός ρόλος των διευθυντικών στελεχών ...
Ηγεσία: συναισθηματική νοημοσύνη και μη λεκτική επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της μη λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, ως χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διοίκησής τους. Σκοπός της εργασίας ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Η μη λεκτική επικοινωνία της σχολικής μονάδας και η επίδρασή της στο σχολικό κλίμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-30)
Όλοι οι άνθρωποι κατέχουν την ικανότητα να επικοινωνούν. Η επικοινωνία ικανοποιεί εσωτερικές μας ανάγκες, τη φυσική και την κοινωνική μας επιβίωση. Μέσα από την επικοινωνία, προσπαθούμε να έχουμε αξία για τους άλλους, να ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ...