Search
Now showing items 1-10 of 11
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Αποτελεσματικότητα στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων - πολυπλοκότητα του ρόλου του διευθυντή: συγκριτική μελέτη γενικών και επαγγελματικών λυκείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-06)
Με την εργασία αυτή επιχειρείται η κατανόηση του πολύπλοκου ρόλου του διευθυντή και η διερεύνηση αποτελεσματικών τρόπων διοίκησης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο διοικητικός και παιδαγωγικός ρόλος των διευθυντικών στελεχών ...
Πρότυπη προσέγγιση για την αποτίμηση της συμβολής των μεταπτυχιακών σπουδών σε θέματα διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η παρούσα ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ, στην αλλαγή της στάσης και των αντιλήψεων των εκπαιδευομένων ...
Ηγεσία: συναισθηματική νοημοσύνη και μη λεκτική επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της μη λεκτικής επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, ως χαρακτηριστικά αποτελεσματικής διοίκησής τους. Σκοπός της εργασίας ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Διαχείριση συγκρούσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)
Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη του φαινομένου των συγκρούσεων που προκύπτουν μεταξύ των μελών του συλλόγου διδασκόντων. Για το σκοπό αυτό, πέραν της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ακολούθησε και ποσοτική έρευνα ...
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)
Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής ...
Η μη λεκτική επικοινωνία της σχολικής μονάδας και η επίδρασή της στο σχολικό κλίμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-30)
Όλοι οι άνθρωποι κατέχουν την ικανότητα να επικοινωνούν. Η επικοινωνία ικανοποιεί εσωτερικές μας ανάγκες, τη φυσική και την κοινωνική μας επιβίωση. Μέσα από την επικοινωνία, προσπαθούμε να έχουμε αξία για τους άλλους, να ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του διευθυντή σχολείου στην ηγεσία και στη διαχείριση των σχέσεών του με τους γονείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Η αποτελεσματική ηγεσία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων και η συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) μπορεί να είναι συνοδός βοηθός του διευθυντή που μπορεί να τον οδηγήσει στο να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης ...