Search
Now showing items 1-10 of 17
Συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης ιδιωτικής και δημόσιας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα πρωτότυπη, ερευνητική μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τη συγκριτική μελέτη μοντέλου διοίκησης της Ελληνικής Πρωτοβάθμιας Ιδιωτικής και Δημόσιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Διαχείρισης ...
Η πρόβλεψη του μέλλοντος της διδασκαλίας των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της μεθόδου Delphi
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-13)
Η εργασία αυτή έχει σκοπό να διερευνήσει τα υπάρχοντα μοντέλα διδασκαλίας θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη, να συγκρίνει τα μοντέλα και να βρει την καλύτερη λύση μέσω της πρόβλεψης ...
Διαχείριση προβλημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας στην περιοχή της Χαλκίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07)
Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το διαπολιτισμικό χαρακτήρα της ελληνικής εκπαίδευσης. Αν και η διαπολιτισμικότητα φαίνεται να έχει κυριαρχήσει ως το ιδανικό μοντέλο εκπαίδευσης καθώς προωθεί ...
Ο ρόλος της συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της συναισθηματικής και κοινωνικής
νοημοσύνης του Διευθυντή/Ηγέτη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στην
πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η έρευνα επικεντρώνεται στη μελέτη των ...
Σχολικός εκφοβισμός/ θυματοποίηση και φυσική αγωγή: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο, για τον εκφοβισμό/ θυματοποίηση στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-22)
Εισαγωγή – σκοπός: Η θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικότερα η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τον ...
Πρότυπη μεθοδολογία για την ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών και τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η αυξημένη ετερότητα και η πολιτισμική ποικιλία σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο προβάλλουν νέες απαιτήσεις από την εκπαίδευση και την εκπαιδευτική κοινότητα. Για να μπορέσει να ανταποκριθεί ο εκπαιδευτικός σε μια ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή/ ηγέτη σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως παράγων δημιουργικού σχολικού κλίματος και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01-23)
Η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης κατέκτησε πριν μερικές δεκαετίες το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας γιατί επηρεάζει την συμπεριφορά των ατόμων και έχει σχέση με την ηγεσία και το εργασιακό περιβάλλον. Η ...
Διαχείριση κι ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε οργανισμούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-28)
«Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005, p.1 )Διαχείριση Ανθρωπίνων πόρων ή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, είναι το αναπόσπαστο κομμάτι της ...
Ηγέτης - Οργανωσιακή κουλτούρα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-17)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης τη σχέση ανάμεσα στο κυρίαρχο Στυλ Ηγεσίας των Δημοτικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την επαγγελματική ικανοποίηση των υπαλλήλων τους. Ειδικότερα, ...
Διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διαπολιτισμικά έτοιμοι, δηλαδή αν ο εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει να ...