Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 42
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ...
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ...
Η οργανωσιακή κουλτούρα της επιχείρησης και η επιίδραση της στις στρατηγικές του HR για την επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)
Ως κουλτούρα της επιχείρησης ορίζεται ένα σύστημα κοινών αξιών, πιστεύω, εννοιών, παραδοχών, συμβόλων, εθίμων, προτύπων και κανόνων που ισχύουν σε μια επιχείρηση και διέπουν την ύπαρξη και τη λειτουργία αυτής. Η κουλτούρα ...
Ο ρόλος της εργασιακής δέσμευσης στη διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης Forthnet.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας Η επίδραση της εργασιακής δέσμευσης στη διατήρηση του Ανθρώπινου Δυναμικού Μελέτη περίπτωσης: Forthnet, είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της δέσμευσης και της διατήρησης των ...
Οι προσδοκίες και οι αντιλήψεις των ασθενών: η περίπτωση των ιδιωτικών νοσοκομείων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-11-16)
Η παρούσα έρευνα σκοπό είχε την διερεύνηση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των ασθενών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες παροχής υγείας του ιδιωτικού τομέα για να εντοπιστούν οι διαφορές τους. Με τον εντοπισμό των διαφορών ...
Η ετοιμότητα των εργαζομένων και η αντίσταση στην αλλαγή. Η περίπτωση των υπαλλήλων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-01)
Στις σημερινές παγκοσμιοποιημένες και κυρίως κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, απαραίτητες συνιστώσες για την επιβίωση κάθε οργανισμού και επιχείρησης είναι η άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές, η συνεχής βελτίωση, προσαρμογή ...
Ο ρόλος της διαχείρισης γνώσης ως παράγοντα στην διαχείριση έργων. Η περίπτωση των τεχνικών έργων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)
• Σκοπός - Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη του ρόλου της διαχείρισης γνώσης ως σημαντικού παράγοντα στην διαχείριση έργων. Ειδικότερα θα εξεταστεί ο τομέας των τεχνικών έργων μέσω της έρευνας σε δύο εταιρείες ...
Από το κλασικό μοντέλο πώλησης στο ηλεκτρονικό επιχειρείν: η συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών σε αυτή την μετάβαση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)
Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια έρευνα με σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων
των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου (ηλεκτρονικό κατάστημα) και του
παραδοσιακού τρόπο αγοράς (φυσικό κατάστημα).
H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-20)
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν ...
Ο ρόλος της σύγχρονης γυναίκας στον εργασιακό χώρο και το φαινόμενο της «γυάλινης οροφής»: Καριέρα και μητρότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-27)
Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής έρευνας είναι η μελέτη του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στον εργασιακό χώρο και το φαινόμενο της «γυάλινης οροφής», συνδυάζοντας καριέρα και μητρότητα. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από την ...