Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 21
Υλοποίηση ιστοσελίδας καταστήματος αθλητικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Διαδικτυακή εφαρμογή προκράτησης εισητηρίων αγώνα καλαθοσφαίρισης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
Για την περιγραφή του αντικειμένου αυτής της πτυχιακής εργασίας με
λίγα λόγια , θα λέγαμε ότι βασικός στόχος είναι η δημιουργία ενός
συστήματος ηλεκτρονικής αγοράς (e-market) . Το αποτέλεσμα που
επιτυγχάνεται , με την ...
Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας - ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-03)
Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτή η πτυχιακή εργασία είναι η
κατασκευή ιστοσελίδας για ηλεκτρονικό κατάστημα βιβλιοπωλείου Πιο
συγκεκριμένα, για την υλοποίηση αυτής της ιστοσελίδας έχει γίνει χρήση
των γλωσσών ...
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού βιβλιοπωλείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
JQProducts : Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης τηλεκατευθυνόμενων αυτοκινήτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
πώλησης τηλεκατευθυνόμενων αυτοκινήτων και των εξαρτημάτων τους , με τη βοήθεια ενός
ανοικτού κώδικα Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου που θα ...
Η επίδραση των smartphones στην παγκόσμια οικονομία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-01)
Ξεκινώντας από το Διαδίκτυο και την εξέλιξή του, που είναι ο σημαντικότερος λίθος για την ύπαρξη επικοινωνίας μεταξύ συσκευών αλλά και ανθρώπων, βλέπουμε το πώς επηρέασε και το χώρο του εμπορίου και των αγορών. Το διαδίκτυο ...
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ...
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)
Δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος με μουσικά όργανα και αξεσουάρ με τη χρήση του opencart
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)
Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με είδη μουσικής.
Ο πελάτης θα μπορεί να περιηγηθεί και να βρει το προϊόν της επιθυμίας του μέσα από ...