Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαλδέλλης, Ιωάννης Κ.
dc.contributor.authorΠαϊπουτλίδης, Νίκος
dc.date.accessioned2014-05-23T11:22:07Z
dc.date.available2014-05-23T11:22:07Z
dc.date.issued2012-07
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1850
dc.description.abstractΟι οδικές μεταφορές αποτελούν εδώ και χρόνια μέρος της καθημερινότητας όλων των ανεπτυγμένων κοινωνιών, ταυτόχρονα όμως ευθύνονται σε σημαντικό βαθμό για την υποβάθμιση του περιβάλλοντος στα κέντρα των πόλεων και όχι μόνο. Την τελευταία εικοσαετία έχουν γίνει προσπάθειες για την αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών κυρίως με τη χρήση καταλυτικών μετατροπέων που περιόρισαν ως ένα βαθμό το πρόβλημα. Η αύξηση όμως του αριθμού των οχημάτων είναι ραγδαία και οι καταλύτες από μόνοι τους δεν επαρκούν για να σώσουν την κατάσταση. Σημαντικές επίσης παράμετρο ι αποδεικνύονται η παλαιότητα των οχημάτων, η χωρητικότητα των κινητήρων τους αλλά και το καύσιμο που χρησιμοποιούν. Η αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια αναζητά εναλλακτικές λύσεις στο πρόβλημα της οικολογικής μετακίνησης και είναι γεγονός πως η πρόοδος που έχει συντελεστεί είναι σημαντική. Τα τεχνολογικά επιτεύγματα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση της χημικής ενέργειας των καυσίμων, τα νέα συστήματα περιορισμού των ρύπων και τα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας συνιστούν την οικολογική εικόνα των αυτοκινήτων του σήμερα. Σε ότι αφορά το άμεσο αλλά και απώτερο μέλλον οι λύσεις είναι πολλές και διαφόρων ειδών. Εναλλακτικά καύσιμα που μπορούν να υποκαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό το πετρέλαιο, υβριδικά συστήματα που συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης με αυτά των ηλεκτροκινητήρων, αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων και οχήματα ενεργειακών κυψελών υδρογόνου συνθέτουν το πάζλ της αυτοκίνησης στο μέλλον. Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η παρουσίαση των παραγόμενων ρύπων της πλειοψηφίας των επιβατικών αυτοκινήτων και η κατηγοριοποίησή τους με βάση τον κυβισμό των κινητήρων τους αλλά και τον τύπο καυσίμου, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση και τις διαθέσιμες επιλογές με βάση περιβαλλοντικά κριτήρια. Ακόμη, γίνεται εκτενής αναφορά στις μελλοντικές τεχνολογίες των οχημάτων καθώς και σύγκριση μεταξύ αυτών.el
dc.format.extent81 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Περιβάλλον::Ρύπανσηel
dc.subjectTPSH::Περιβάλλον::Περιβαλλοντική Μηχανικήel
dc.titleΑνάλυση περιβαλλοντικών επιπτώσεων στον τομέα των μεταφορών προοπτικές αντιμετώπισης του προβλήματοςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολογίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΑτμοσφαιρική ρύπανσηel
dc.subject.keywordΟδικές μεταφορέςel
dc.subject.keywordΚαυσαέριαel
dc.subject.keywordΕξοικονόμηση πόρωνel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.description.abstracttranslatedRoad transport constitutes an everyday routine of any advanced society over the last decades, yet as we all know it dangerously degrades our habitat. During the last twenty years there has been a major effort by the manufacturers in order to reduce the harmful consequences by the use of catalytic converters with significant effects. Although the continuously growing number of vehicles that occurred through the last decade stiffened the catalysts. As well the high median age of the vehicles in operation, the displacement of their engines and the fuel they use turn out to be crucial. Recently the car industry started looking for alternative solutions to the task called ecologic transportation achieving noticeable progress. The ecological image of today vehicles consists of teclmological achievements in the internal combustion engines that utilize more chemical energy from the fuels, new exhaust gas cleaning systems and fuel saving technologies. As for the future the alternative fuels which have the potential to substitute petroleum, hybrid vehicles that combine the advantages of the internal combustion engines and the electric motors, fully electric zero-emission vehicles and hydrogen powered fιιel cell vehicles are in the foreground. At the current study we are given the ability to examine the majority of today vehicles according to the displacement of their engines and the used fuel in ecological terms along with a comparison among the futuΓe vehicle technologies.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"