Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος
dc.contributor.authorΒουδούρης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2014-10-24T08:05:33Z
dc.date.available2014-10-24T08:05:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2312
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των πιο συνήθων συστημάτων πρόωσης που συναντάμε σε σκάφη από 5 έως 20 μέτρων. Ανάλογα με την χρήση που προορίζεται κάθε σκάφος , την τοποθεσία που ενδέχεται να λειτουργεί (θάλασσα, λίμνη, ποτάμια) καθώς και την διαθεσιμότητα χώρων ο κάθε κατασκευαστής επιλέγει το κατάλληλο σύστημα προώθησης ώστε να πετύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην ονοματολογία που χρησιμοποιεί η ναυπηγική καθώς αναλύονται και τα βασικά μεγέθη. Στο δεύτερο κεφάλαιο υπάρχει η ανάλυση και σύγκριση μεταξύ των κύριων μηχανών (ηλεκτρικής, βενζίνης και πετρελαίου). Στη συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση στα χαρακτηριστικά της προπέλας. Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο όπου υπάρχει μια ανάλυση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συστημάτων προώθησης. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια σύγκριση με τα θετικά και αρνητικά στοιχεία κάθε συστήματος έτσι ώστε να λειτουργεί ως " οδηγός" για κάποιον που θα ήθελε να διαλέξει το κατάλληλο σύστημα προώθησης.el
dc.format.extent70 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανικήel
dc.titleΒέλτιστη επιλογή συστήματος πρόωσης για διάφορους τύπους θαλάσσιων σκαφών μικρού ή/και μέσου εκτοπίσματοςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΣκάφηel
dc.subject.keywordΣυστήματα προώθησης σκαφώνel
dc.subject.keywordΜηχανές προώθησης σκαφώνel
dc.subject.keywordΚινητήρες Dieselel
dc.subject.keywordΚινητήρες βενζίνηςel
dc.subject.keywordΗλεκτροκινητήρεςel
dc.description.abstracttranslatedThe aim of this thesis is the analysis of the most common propulsion systems for boats between 5 to 20 meters. Depending the use and the location (sea, river, lake) that the boat is designed for and the available spaces, the naval engineer choose the best match propulsion system in order to have the best result. At the first chapter there is a small summary in naval nomenclature and the basic figures. At the second chapter there is an analysis and compare between the main engines (electric, gasoline, diesel). Furthermore at the third chapter is an analysis on the basic figures of the propeller. The forth chapter consider from analysis of the most common propulsion system. Last but not least is the fifth chapter with a compare of positive and negative elements of every propulsion system. This chapter can also help someone to choose the most suitable system for his boat.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"