Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΤσίπας, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2014-11-03T18:25:46Z
dc.date.available2014-11-03T18:25:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2480
dc.description.abstractΣτο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης. Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω. Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας.el
dc.format.extent50 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΠρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτωνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση, Ανώτατηel
dc.subject.keywordErasmusel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά συστήματαel
dc.subject.keywordΕλληνικό εκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subject.keywordΣλοβακία εκπαιδευτικό σύστημαel
dc.description.abstracttranslatedIn the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus. In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester. Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well. This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper. Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"