Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚονιόρδος, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΨωμακέλη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2015-04-29T09:17:18Z
dc.date.available2015-04-29T09:17:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2603
dc.description.abstractΑν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική υπηρεσιών. Αυτή η διπλωματική προτείνει μια διαφορετική θεώρηση για τις αποτυχίες των υπηρεσιών και τις ανακτήσεις στρατηγικών στο πλαίσιο της κυρίαρχης λογικής των υπηρεσιών. Έτσι, αντιλαμβανόμαστε τις αποτυχίες των υπηρεσιών ως στιγμές συν-καταστροφής και στρατηγικές αποκατάστασης υπηρεσία ως Μηχανισμός Αποκατάσταση Αξίας (MVR) εφαρμόζοντας το μοντέλο του Prahalad και Ramaswamy DART.el
dc.format.extent88 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτέςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΑξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιώνel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΚατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική marketingel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΥπηρεσίεςel
dc.description.abstracttranslatedAlthough Service-Dominant (S-D) Logic is an emerging school of thought in marketing literature, recovery strategies after service failures continue to be conceptualized under the good-dominant logic paradigm. This paper proposes a different conceptualization for service failures and recoveries strategies in the S-D Logic framework. Thus, we conceptualize service failures as co-destruction moments and service recovery strategies as Mechanism of Value Restoration (MVR) by applying Prahalad and Ramaswamy’s DART model.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"