Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ

dc.contributor.advisorΧυζ, Αλίνα
dc.contributor.authorΜαχαιριώτη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2016-06-10T09:10:04Z
dc.date.available2016-06-10T09:10:04Z
dc.date.issued2016-06-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2837
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αποσαφήνιση σημαντικών εννοιών που σχετίζονται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αναλύονται διεξοδικά τα χαρακτηριστικά τους γενικά αλλά και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Επιπλέον, αναφέρεται η δραστηριότητα τους σε σχέση με την οικονομική κρίση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα κοινωνικά μέσα (Social Media), αναλύονται οι κατηγορίες τους και οι σημαντικότερες πλατφόρμες τους. Επιπλέον, αναφέρονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται διεξοδικά το Social Media Marketing. Επιπροσθέτως, γίνεται παρουσίαση του Social Media Marketing συγκεκριμένα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στο τελευταίο σκέλος αυτής της εργασίας, παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες της πτυχιακής εργασίας. Αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας, καταλήγοντας σε συμπεράσματα για την εφαρμογή του social media marketing στην Ελλάδα.el
dc.format.extent60 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΧρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕel
dc.title.alternativeThe use of Social Media: case of greek SMEsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.description.abstracttranslatedWithin the boundaries of this project, it has been attempted to present a modern method of marketing, the social media marketing. It is presented from the point of view of the small and medium enterprises in Greece. In the first chapter, a complete explanation of meaningful terms relating to SMEs is provided. Also, it is analyzed the general characteristics of SMEs, with specific reference of the SMEs in Greece. Furthermore, it is referred the activity of SMEs in relation to economic crisis. In the second chapter are presented the social media. Moreover, it is analyzed their categories and the paramount platforms used within social media. Also, it is referred theirs particular characteristics. In the third chapter, it is clarified the important concepts of social media marketing. Additionally, it is presented specifically social media marketing in small and medium enterprises. In the final part of this project is presented the research that conducted for the needs of the project. The investigation was carried out for the purposes of completing this project, concluding in findings for the application of social media marketing in Greece, having analyzed the results of the collective data.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"