Show simple item record

Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜπατσιάκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠιστόγια, Αθανασία
dc.date.accessioned2016-10-25T09:09:28Z
dc.date.available2016-10-25T09:09:28Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3036
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μας εργασία με τίτλο « Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (Η ελληνική πραγματικότητα)» έχει ως σκοπό να μεταδώσει στα στελέχη που απασχολούνται σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στις ίδιες τις οικονομικές μονάδες το πώς να διαχειρίζονται τους διάφορους μετασχηματισμούς που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Το φαινόμενο αυτό του μετασχηματισμού, στις μέρες μας είναι όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο , με αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις να έρχονται σε καθημερινή βάση με διάφορες δυσχερείς καταστάσεις ως προς τον τρόπο οργάνωσής αλλά και παραγωγής των προϊόντων τους. Έτσι, προβαίνουν σε διαφορετικού είδους ενέργειες κάθε φορά που αποσκοπούν τόσο στην αύξηση των κερδών τους όσο και στην αύξηση μεριδίου αγοράς. Στη συνέχεια, επιλέξαμε μια από τις πιο ευρύτερες παγκοσμίως επιχειρήσεις στο κλάδο των ρολογιών τη «Swatch», η οποία αντιμετώπισε τη κρίση τη δεκαετία του 1970 , όπου με συνεχής αλλαγές στο εσωτερικό της κατάφερε να ορθοποδήσει και να κατακτήσει σημαντικά τη παγκόσμια αγορά σε κάθε τμήμα αυτής, τόσο στο νεανικό όσο και στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.el
dc.format.extent71 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleΔιαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότηταel
dc.title.alternativeLeading change management in businessel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordPest analysisel
dc.subject.keywordMarketing mixel
dc.subject.keywordΔιοίκηση αλλαγώνel
dc.subject.keywordSwatch Group Ltd.el
dc.subject.keywordKotter, John P.el
dc.description.abstracttranslatedThe current paper referred to as “Leading change management in business and organizations” means to inform the executives as well as the organizations themselves about different ways of managing the alternations and changes that may emerge from the daily operation and function of the company. The “changing” phenomenon is becoming more and more common nowadays among the corporations, which affects the operation of the firms and results in different issues rising inside the daily operation of the production and organization departments of it. As a counteract to these matters, lead executives may proceed in various actions aiming in the increase of the profits and the market share of the firm. The main company we are examining through this paper is the “Swatch Group”, a firm considered to be one of the greatest companies in the field of watchmaking, but had to bypass a huge crisis in 1970s to become the colossal brand name as we know it today.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"