Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες

dc.contributor.advisorΠαπαγρηγορίου, Αριστείδης
dc.contributor.authorΠρέκα, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΛίτσι, Γιονίντα
dc.date.accessioned2016-11-21T13:30:25Z
dc.date.available2016-11-21T13:30:25Z
dc.date.issued2016-11
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, και τις υπάρχουσες και ανερχόμενες μορφές Τουρισμού με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών του ανθρώπου. Ο στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πως όσο οι ανάγκες του κόσμου θα πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση ποιότητας ζωής του, τόσο ο άνθρωπος θα αναπτύσσεται ώστε να τις προλαβαίνει και να τις καλύπτει.el
dc.format.extent105 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκησηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχοςel
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίεςel
dc.title.alternativeOrganisation and management of hotel business: satisfaction of customers from servicesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακή διοίκησηel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακή μονάδαel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.description.abstracttranslatedThe aim of this study was to assess how tourism development and organization within the hotel sector, has improved the quality of human life, from the establishment of the first hospitality rooms until today. Furthermore, both existing and developing forms of tourism were examined, in relation to the increasing need for customer satisfaction. The purpose of this study was to prove that this field would continue to grow, in order to anticipate and cover the increasing customer needs that have derived from our improved life quality.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"