Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.authorΜεγαλακάκη, Ηλιάνα
dc.contributor.authorΜελλέ, Ελευθερία
dc.date.accessioned2016-12-20T08:49:12Z
dc.date.available2016-12-20T08:49:12Z
dc.date.issued2016-11-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3146
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναλύεται εκτενώς η σημασία και η σπουδαιότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου στη σύγχρονη κοινωνία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως έννοια, αναπτύχθηκε κυρίως από τη δεκαετία του ’70 και ύστερα, όταν ο κόσμος εκείνη την εποχή άρχισε να διεθνοποιείται και να αυξάνονται ραγδαία οι παγκόσμιες δραστηριότητες ενός μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων. Με τον καιρό καταλυτικό ρόλο διαδραμάτισαν τόσο η χρήση του μάρκετινγκ για τη βελτίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και η προστασία του κλάδου αυτού από το φορολογικό καθεστώς διεθνώς. Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύθηκε η περίπτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων αναφορικά με τα προϊόντα πληροφορικής και επικοινωνιών που εμπορεύονται, καθώς τα προϊόντα αυτά αποτελούν κομμάτι του τομέα της υψηλής τεχνολογίας και συνθέτουν ένα μεγάλο μέρος της σημερινής ζήτησης των καταναλωτών. Έτσι, στο εμπειρικό μέρος της εργασίας εξετάσθηκε κατά πόσο οι καταναλωτές αισθάνονται ικανοποιημένοι από τις ηλεκτρονικές αγορές τους με τα 7 μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα: Πλαίσιο, E-Shop, Κωτσόβολος, Get It Now, Multirama, Public και MediaMarkt. Η έρευνα διεξήχθη μέσω ερωτηματολογίου που διενεμήθη σε 356 άτομα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης αυτής έδειξαν ότι όλες οι διαστάσεις της ικανοποίησης παίζουν σημαντικό ρόλο για την γενικότερη ικανοποίηση των ατόμων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, κυρίως όμως η ευκολία πρόσβασης, η εξυπηρέτηση και η επικαιροποίηση των προϊόντων τους.el
dc.format.extent92 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο - Μελέτη περίπτωσης προϊόντων πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Διονύσιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.subject.keywordΠροϊόντα Πληροφορικής και Επικοινωνιώνel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subject.keywordΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.keywordΕπικαιροποίηση προϊόντωνel
dc.subject.keywordΠοσοτική έρευναel
dc.subject.keywordΕρωτηματολόγιοel
dc.description.abstracttranslatedIn this thesis is presented and discussed extensively the importance and relevance of electronic commerce in the modern society. Electronic commerce as a concept was developed mainly from the 70s, when the world at that time became internationalized and global activities of a large number of companies had remarkably risen. Over time, the catalytic role was played by both the use of marketing to improve electronic commerce, as well as the protection of this sector from the international tax regime. In this thesis we analyzed the case of online shops regarding IT products and marketing communications, as these products are part of the high-tech sector and make up a large part of today's consumers demand. Thus, the empirical part of the work investigated how consumers feel satisfied with their online shopping with the 7 largest electronics stores in Greece: Plaisio, E-Shop, Kotsovolos, Get It Now, Multirama, Public and MediaMarkt. The survey was conducted through a questionnaire distributed to 356 people. The results of this analysis showed that all dimensions of satisfaction are important for the overall satisfaction of the people of the online stores, especially the ease of access, service and updating of their products.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"