Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑλατσαθιανός, Σταμάτης
dc.contributor.authorΠατέλης, Ζαχαρίας
dc.contributor.authorΠριμηκύριος, Ελευθέριος
dc.date.accessioned2017-01-09T10:52:26Z
dc.date.available2017-01-09T10:52:26Z
dc.date.issued2016-12
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3169
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή αποτελεί μια αξιολόγηση του συστήματος ABS με την χρήση ηλεκτρομαγνητικού φρένου, αντί του κοινού μηχανικού φρένου, ελεγχόμενο από μικροελεγκτή. Θεωρήθηκε απαραίτητο αρχικά να γίνει μια εκτενής αναφορά από την πλευρά της φυσικής, παραθέτοντας τύπους και βασικές αρχές λειτουργίας του συστήματος πέδησης. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή και επεξήγηση του όρου “πέδηση” και ακολουθεί η ανάλυση του ηλεκτρομαγνητικού φρένου, του τρόπου λειτουργίας του και των βασικών τμημάτων του. Συνεχίζοντας γίνεται ανάλυση του συστήματος ABS και της εξέλιξης του από τα πρώτα στάδια εμφάνισης μέχρι και την σημερινή του μορφή. Το δεύτερο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας, αποτελεί το πειραματικό στάδιο, όπου γίνεται περιγραφή και επεξήγηση της διαδικασίας που ακολουθήσαμε για την κατασκευή του μοντέλου προσομοίωσης. Γίνεται αναφορά στα βασικά τμήματα του μοντέλου προσομοίωσης που χρησιμοποιήθηκαν, τόσο στο τομέα των εξαρτημάτων όσο και στο τομέα του λογισμικού.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνηταel
dc.titleΜελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABSel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΈλληνας, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΒελώνη, Αναστασία
dc.contributor.committeeΜαστοροκώστας, Πάρις
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΗλεκτρομαγνητικά φρέναel
dc.subject.keywordΦρέναel
dc.subject.keywordABSel
dc.subject.keywordΜικροελεγκτής 16f877Ael
dc.description.abstracttranslatedThis project is an evaluation of the ABS system using electromagnetic brake, instead of the common mechanic brake. It was considered as necessary to make a detailed representation of the braking system as a physical phenomenon with the basic types and principles. After that we report a historical overview and an explanation of the term “braking” and then an analysis about the function of the electromagnetic brake and its basic sections. To continue with, we analyze the ABS system and its evolution from its first appearance until its current form. The second and the most important part of our project is the experimental stage where we describe and explain the procedure that we followed for the construction of the simulation model car. We make a reference of the major parts and the software that we used to construct the simulation model.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"