Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Λέξη-κλειδί "Marketing"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Διερεύνηση του βαθμού επιρροής των atmospherics στην επιλογή super - market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Αφορμή για να ξεκινήσει κανείς μία έρευνα μπορεί να σταθεί οτιδήποτε. Από μία απλή αναρώτηση, μέχρι ερωτήματα που μας τίθενται καθημερινά στη ζωή μας. Δεδομένου ότι η εμπειρία καταναλωτή προκύπτει από δύο παράγοντες που ... -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ...