Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Γιαννάς, Πρόδρομος"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Branding και Social Media: στρατηγικές των brands στα social media στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης της Nestle
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-07)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε ο ρόλος των social media στην επιτυχημένη στρατηγική branding των εταιριών. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, που απαντήθηκαν με την ολοκλήρωση της εργασίας, είναι: "Γιατί τα brands χρησιμοποιούν ... -
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως προστιθέμενη αξία στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-19)Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των επιχειρήσεων ως μία οικειοθελής τους δέσμευση αποκτά ιδιαίτερα σημαντική σημασία σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτήν την οποία διανύουμε. Οι ενέργειες των επιχειρήσεων μπορούν ... -
Ηγεσία & συναισθηματική νοημοσύνη στην επιχείρηση - οργανισμό: η περίπτωση του Πολεμικού Ναυτικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-19)Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των εννοιών της ηγεσίας, της «συναισθηματικής νοημοσύνης», της «επικοινωνίας» και της «λήψης αποφάσεων» σε Οργανισμούς, Επιχειρήσεις, στον ιδιαίτερο χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων ...